zaterdag 21 januari 2012

Onverwachtse Glossybox!

Haii Girls!

Ik wil even wat zeggen! Ik schrijf niet zoveel, dat komt echt omdat ik het heel druk heb met school! Maar ik heb een nieuwe routine voor de site bedacht en ik hoop dat dat gaat lukken! Ieder geval sorry dat ik niet veel schrijf maar ik probeer daar verandering in te brengen .

Oké.... De Glossybox. Ongeveer 3 maanden geleden hoorde ik dat de Glossybox ook in Nederland kwam. Hiervoor was de Glossybox al te vinden Amerika en Canada en nog wat andere landen. Ik werd meteen heel erg positief, dus toen ik filmpjes zag met het unboxen van de eerste Glossybox moest ik meteen wel de tweede Glossybox bestellen. Toen ik de tweede Glossybox binnen had en ik hem open maakten was ik er niet zo super tevreden over, ik had veel liever de eerste Glossybox gehad. Ik had meteen me abonnement opgezegd. Maar, vandaag kwam er eens iemand met een Glossybox aan de deur wat ik totaal niet had verwacht. Wil je weten wat er allemaal in zit lees dan meer!
 



De Glossybox van deze maand was een speciale valentijns editie, en wauw wat was de doos mooi. Ik zal even snel de producten die in de Glossybox zaten met jullie behandelen.

Wat ik als eerste zag was een Lipgloss van BABOR het is een rood oranje Lipgloss met onwijs veel shimmer, de Lipgloss is een Full size. De Lipgloss kost €16,50 dus je hebt gelijk de €12.50 die je hebt betaald hiermee terug. De Lipgloss moet je lippen verzachten en wat ik tot nu toe heb geprobeerd klopt dat helemaal. Aan de rand zit een spiegeltje wat erg handig is en als je de Gloss open draaid komen er lichtjes uit de dop. De Gloss is heel goed gepigmenteerd ik ben hier super blij mee want ik had nog helemaal niet z'n kleurtje in mijn Stash!

Het 2e product wat erg opviel was een groot vierkant wit doosje, het merk daarvan was Dr.R.A.Eckstein. Ik heb nog nooit maar dan ook nooit van dit merk gehoord, dat vind ik wel het leuke aan de Glossybox je krijgt echt met merken te maken waarvan je nog nooit iets hebt gehoord. Wat is het product dan? Het is een crème een dag of een nacht crème. Deze crème beloofd om het vochtgehalte van je huid te verzorgen. De crème die ik heb is aanbevolen voor een normale tot drogen huis, wat ik had opgegeven op de Glossybox site. Ook dit product is weer een Full size wat voor 50ml €22,40 kost. Eindelijk een keer een super crème. Ik ben hier van plan om nog een aparte review over te schrijven. De geur van het product is sinaasappel mandarijn, wat ik een heerlijke geur vind.





Product drie is een Douche gel van L'OCCITANE ook dit merk ken ik totaal niet. De Douche gel beloofd je huid niet uit te drogen en het reinigt en verzacht de huid. Dit is geen Full size! Het is 75ml en de Full size is 250ml voor €13,00 wat niet onwijs duur is. Het ruikt heerlijk naar bloesem  de douche gel heeft een mooie verpakking.

Product 4 is een hairspray, toevallig liep ik vanmiddag langs een kapper die hetzelfde merk haarspray had namelijk REDKEN van dit merk heb ik wel eens eerder gehoord, ze verkopen het namelijk ook bij mijn kapper. De Hairspray kost €20,50 voor een Full size van 400ml , ik heb een Hairspray van 75ml. De Hairspray belooft je de hele dag een volume te geven, ook geeft hij geen matte uitstraling maar een glanzende, wat ik wel fijn vind, want mat ziet er altijd zo dof uit. Ik ben er erg tevreden over want ik had hem vanmorgen in mijn haar gedaan en ik voel hem nu nog steeds.









En als laatste product zat er een Peelende Crème van MARIA GALLAND in. De Peelende crème zou voor een diep gereinigde huid moeten zorgen. Er zitten in de Crème ook kleine scrub deeltjes die je dode huid cellen verwijderd. En de crème moet je gezicht glad en fris maken. De geur van het product is heerlijk. Ik heb 20ml. De Full size maat is 50ml en die kost dan €22,95 wat ik aardig prijzig vind.

Nog één klein dingetje, er zat nog een klein spiegeltje bij, super handig om mee naar school te nemen, in je tas te doen of in je make-up tasje. Het is een zwart doosje met grijze letters Glossybox erop.















Dit was wat er in de Glossy box van Januari 2012 zat, een valentijns editiet<3 Ik ben super tevreden over deze Box ik vind hem much leuker dan de eerste twee edities. Heb je nog vragen over een product of wil je een aparte review ergens over? Zet ze in de comments of stuur een mailtje naar xjustbeautyx@hotmail.com

Heb jij ook een Glossy box? en... Wat vindt je ervan?


xoxoxoH

Gemaakt door: H

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo