maandag 23 januari 2012

Wishlist en een Shoplog!

Haiihaii Girls,

Vandaag wil ik jullie eerst wat dingen laten zien die ik van mijn Wishlist heb kunnen afstrepen. Daarna heb ik nog een shoplog van een paar producten. Wil je meer weten? Lees dan snel verder--->





Oké als eerste wat heb ik van mijn Wishlist kunnen strepen? Ik heb drie dingen kunnen afstrepen een dingen en ook nog één product.

Zoals jullie een tijdje terug konden lezen heb ik mijn wishlist aan jullie geshowt, ik heb drie dingen van de Douglas gekocht en alle drie stonden ze op mijn Wishlist. Als eerste heb ik de twee blond potten gekocht, een groot formaat en een kleine. Die dingen zijn wel prijzig een klein formaat kost namelijk €12,95 en een groter formaat kost €17,95. Ik ben er zo zo zo super blij mee. De grote blond pot heb ik van mijn moeder gehad en de kleine heb ik zelf gekocht van een Douglas cadeau bon. In de kleine pot zit mijn geld en in de grote pot wattenstaafjes. De potten zijn niet hetzelfde wat ik op zich wel leuker had gevonden, maar dit kan zeker weten ook.


Dit is de groter pot.

En dit de kleiner pot.

Wat ik ook van mijn Wishlist heb kunnen strepen, dat komt trouwens ook van de Douglas is het Clinique drie stappen systeem. In dat systeem zitten drie stappen die je huid verzorgen.Ik heb het setje voor €30,50 wat voor mij echt een super grootte uitgaven is. Ik had nog wel een cadeaubon van €20,- dus ik moet €10,50 bijleggen en dat valt dan wel weer mee. Je kan het setje onder andere kopen bij de Sephora, Douglas, Ici paris en andere parfumeries. Je hebt van het systeem vier soorten huid typen, en ik denk dat daar voor iedereen wel eentje bij zit. Ik heb huid type drie genomen en dat is de (MIXTE A GRASSE) de gecombineerde huid. Het systeem bestaat uit drie stappen. Stap 1: Facial Soap een Fase Wash, Stap 2: Clarifying Loition, een tonic en stap 3: Dramatically Different Moisturizing Lotion or Gel, een Crème.
Hier komt ook nog een uitgebreide Review over.


Stap 3 heb ik , de derde van links.



Dan een kleine shoplog met toch wat producten die ik erg fijn vindt.
Een tijdje geleden was ik bij het Kruivat geweest waar ik onder andere, de essence gezichts reinegings doekjes kocht voor €1,99. De doekjes zouden bestemd zijn voor een gevoelige huid, en dat heb ik. Nou geloof me bij mij hielpen ze echt voor geen enkele meter, me huid werd rood , tintelde en prikten als een malle. Never koop ik ze nog een keer. N heeft er een review over geschreven en zij is er wel heel positief over.


Ook kocht ik van Essence nog een mascara, omdat ik die graag uit wilde proberen voor de site. Het is de Essence 2 in 1 Volume mascara, met 2 looks. Look 1: Is een dun borsteltje die voor lengte zorgt. En look 2: Is een dikker borsteltje die voor Volume zorgt.Ook hier ben ik niet zo erg over te spreken, ik vind look 1 wel redelijk. Hij geeft in ieder geval wel lengte en dat is ook wat de Macara belooft. Deze mascara kocht ik bij het Kruidvat voor €3,79 . Ik vind wel dat Essence de mascara nageaapt heeft van Rimmel londen.


Ook kocht ik de nagellak remover met een pompje, waar N ook een review over heeft geschreven. Hij doet goed zijn werking alleen haalt hij glitters er echt niet af, wat ik wel jammer vindt. De nagellak remover heet: Moisturing nail Polish Remover. Ik kocht hem voor €3,- bij het Kruidvat, en ik ben hier super tevreden over.


Laatst was ik in het Kruidvat (alweer). Waar ik twee lakjes kocht en de Garnier reinigings doekjes. De lakjes komen van Essence. Als eerste was dat Essence Nude (french manicure), een mooi koffie bruin kleurtje met dekking van twee laagjes, het is nummer 05 Simply Nude. Awesome kleur. Ik kocht het lakje voor €1,79 zoals alle Essence nagellakjes van Collor and Go.

Op de foto komt het lakje niet echt over als een koffie kleurtje, maar dat is hij echt wel.

Ook kocht ik een Essence lakje van de nieuwe Limited Edition alleen de lakjes van die lijn spraken me aan en dat was 02 ICE CRYSTALS ON MY WINDOW, mooi! Ook dit is weer een nude kleur en als je hem op je nagels doet lijkt het net of je Gel nagels hebt. Erg mooi! Er is maar 1 laagje nodig maar echt voor het mooie effect twee laagjes. Ook dit lakje van de Limited Edition Crystalliced koste €1,79.



En natuurlijk kocht ik daar ook de Garnier reinegings doekjes. Voor een gevoelige huid, en dat heb ik! ( heb ik al gezegd) wauwww! Die werken echt goed, ze geven geen rode huid en ook prikking rond je ogen. Ik kocht deze doekjes voor €3.99. Wat ik voor 25 doekjes die super fijn werken toch niet super duur vindt. Ik ben hier echt over te spreken en ik zal hier binnen kort een uitgebreider review overschrijven.


Dit was het alweer, zover ik me kan herinneren. Ik schrijf binnenkort over een paar Producten een review en als je nog over een speciaal product een review wilt, laat het dan weten! Zet het in de comments of stuur een mailtje naar xjustbeautyx@hotmail.com. Zijn er nog vragen over andere dignen kan je die natuurlijk ook altijd stellen via: xjustbeautyx@hotmail.com

xoxoH

Wat staat er op jou wishlist?


Gemaakt door: H



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo