donderdag 26 januari 2012

Wishlist

Haaaai,
H heeft net een artikeltje over haar wishlist geschreven, ik ook een tijdje geleden maar, het veranderd zo vaak bij mij dat ik hem toch maar even ga updaten en vertellen wat er is veranderd:

1. Vorige keer stond er op deze plek een goede tas, die heb ik gekocht! Ik twijfelde over 2 en heb uiteindelijk de lich bruine classic gekocht, ik vind hem super handig en mooi.
Dit is hem:

















1. Nu staat er op 1, een room makeover, serieus het is hooog nodig de laatste keer dat het gedaan was was in groep 7 ofzo, dat ik echt lang geleden! Ik wil graag een andere kleur liefst gewoon wit en een andere kast.
Dit is de nieuwe, geweldige mooie kast haha:

2. Nieuwe mobiel, ik wou er voor sparen maar ik ben gewoon slecht in sparen. Dit stond vorige keer ook al op mijn lijstje maar heb er niet veel mee gedaan:( ik wil graag de htc chacha, heeft iemand nog positieve of negatieve punten over? Schrijf het in de comments!
Dit is de mobiel, jaa veel mensen vinden hem lelijk maar ik hou van lelijk mobiels, is dat gek? Ja ben ik gek? ja!

3. Iets van een duurder merk, ja ik wil gewoon een keer ietst heel graag van een duurder merk proberen bijvoorbeeld: inglot, mac, sabon. Noem maar op dat wil ik echt nog gewoon een keer zomaar kopen.
Sleek, ik wil nog zooo graag het Au Naturel Palette!
 Inglott, sinds kort zit er een Inglot bij ons in de V&D Heaaaven!
Mac, jaa wat moet ik zeggen? Kijk! Het is gewoon amazing!

4. Een paspop, dit wil ik echt al vanaf ik klein ben. En omdat ik zo erg van mode hou, een paspop om combinaties te maken en alvast kleding klaar te hangen!

Dat was het alweer, waarschijnlijk ben ik heel veel vergeten en ik wil nog veeeel meer maarja, dit zijn de belangrijkste spullen.

Een kort maar krachtig artikeltje hahaha, want dit was het weer! Heb je nog leuke ideeën, leuke vragen of leuke reacties? Alles wat leuk is mag hahaha, nee serieuze vragen mogen ook! Laat het achter in de reacties!
Hoop dat jullie het leuk vinden!
En de vraag voor jullie: wat staat er op jullie wishlist?

Doeiixoxo N

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo