zondag 29 januari 2012

Het Cocos Olie Haarmasker

Haaai,
Vandaag een atrikel over wel een best bijzonder product. Misschien hebben jullie er al eens iets van gehoord, het coconut oil masker of terwijl het cocos olie masker. Het is voor veel mensen echt een wonder masker. Dus vandaag ga ik het zelf proberen.



















De cocosolie waar iedereen het over heeft is gewoon te koop hij een toko en heel soms bij de supermarkt, let er wel op dat het 100% pure cocosolie is, dit is het beste en werkt het best!

Zelf heb ik deze cocosolie:

Hij was €2,- en gewoon gekocht bij een toko in de buurt. Je ziet op het het 2de plaatje de inhoud, zo moet het er ongeveer uitzien, een beetje als wax.
Het is in het begin heel hard maar als je een beetje neemt en het in de hand wrijft wordt het vettig en kan je het zo in je haar smeren.


Zo doe je het:
1. Je kamt je droge haar goed door, je hoeft het niet te wassen van tevoren.
2. Pak met een lepeltje of met je handen een beetje wax uit het potje en wrijft het goed in je handen. Als het vet wordt verdeel je het goed in je haar. Doe niet te veel in je haar, anders kan je het er niet meer uitwassen!
3. Je kan wachten maar je kan gelijk in de douche stappen, doe wat je altijd doet. Was je haar met een milde shampoo. Een conditioner heb je eigenlijk niet nodig.
4. Laat je haar opdrogen en voila, je hebt super glad en zacht haar.

Nu mijn ervaring, want ook ik moest het proberen!
Ik heb het net geprobeerd en nu is het aan her opdrogen, het voelt wel al heerlijk zacht. Verder kan ik er nog noet over zeggen! Ik hou jullie op de hoogte!

Bekijk ook dit filmpje om alles precies te zien van Mascha:
Dit is haar site: Beautygloss

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en dat jullie er iets aan hadden!
En de vraag: Gaan jullie dit nu ook proberen of gebruik je het al? En heb je nog tips voor nog beter resultaat? 
Hoop dat jullie het leuk vonden!
Tot de volgende keer!
Doeixoxo N

2 opmerkingen:

  1. Ik heb het al 3x gedaan. Ik vind het heel goed werken. M'n ziet er gelijk een stuk voller en mooier uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet dat het goed is en ga er ook mee beginnen. Het is het beste haarmasker wat men kan gebruiken. Ik heb ook ergens gelezen dat het wel eens soms overnacht in je haar kan blijven dat zou nog een beter resultaat geven.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo