zaterdag 4 februari 2012

Dikke vette update

Haaaai,
Sorry, ik verwaarloos jullie.. Nu een dikke vette update:
Ik zit nu aan mijn bureau moe van de hele dag huiswerk maken.. 
En af en toe wijk ik een beetje af naar andere site's zoals:
h&m, asos.com, ikea, tumblr.. Hebben jullie dat niet?
Ik heb dat al-tijd!


En dat zie ik duizende leuke dingen maar ik moet juist sparen, en dan gooi ik alles in mijn winkelmandje en dat klik ik het uiteindelijk toch maar weg.. Herkenbaar? Pfff voor mij elke keer weer. 
Maarja jullie zien het dus al, heb ik iets gekocht? neee ik moet sparen. Ben ik daar goed in? neeee totaal niet! Ik weet nu al duizenden dingen die ik ga kopen als ik in de stad ben.. 
Deze dingen ga ik zeeeer binnekort, oooit, hopeliik heeeeel snel kopen:





Deze 2 producten van Catrice, deze beide producten wil ik nog heeeel graag uitproberen!


Een product van Inglot! AMAZING GEWOON. 
Ik weet nog niet welke, maar in ieder geval van Beyoncé, Heat of Heat Rush, welke is lekkerder?

 Deze 2 ringen van Sieradenkistje.nl oh ik hou van die site, binnenkort een groter artikel hierover!

Oke misschien hoort dit niet hierbij, maarja een paspop voor kleding. En een kleding kast om kleding in te doen, toch een beetje beauty/Fashion right? 



Eigenlijk wil ik veeeeeeel meer maar dit in nou het enige wat ik kan bedenken, sorry maar heb niet echt meer veel plek om na te denken aangezien ik al de hele dag aan ak zit, superleuk. 

Maaaaar het goede nieuws: ik heb weer borde volle inspiratie (is dat een zin? Nouja whateverr.) En er komen leuke artikelen aan! Verheug je er maar vast op!

Heb je nog leuke ideeën voor ons? Leuk opmerkingen of een hele leuke of serieuze vraag? Het mag allemaaal! Laat het achter in de reacties of mail naar xjustbeautyx@hotmail.com!

Doeiixoxo N


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo