woensdag 25 januari 2012

Alfabet Tag!

Haaaai,
Vandaag wou ik een keer een tag plaatsen, vond ik wel leuk! Laat me weten wat jullie er van vinden dat kan ik misschien vaker tags plaatsen?!
Hier komt ie:
veel plezier met lezen:




A. Age: Wat denk je?
B. Best friend: Ik heb een hele boel goede vriendinnen, maar ik heb toch wel 1 echt beste vriendin van mijn oude school. 
C. Chore you hate: 
DIngen die meestal supersnel gedaan zijn maar ik uitstel, bijvoorbeeld afwassen, kamer opruimen en stofzuigen.  
D. Dreamhouse: Een mooi huis aan de zee, of in ieder geval mooi uitzicht met een zwembad, sauna alles er op en er aan! 


E. Essential start of your day: Eumm, rustig wakker worden en gelijk een heerlijke warme douche nemen! 
F. Favorite color: Hmm vroeger wist ik het altijd precies maar nu? Bruin, wit, roze? ik weet het niet. 
G. Gold or silver: Allebei, omdat ik blond ben staat goud erg mooi bij mij maar zelf heb ik meer zilver sieraden dus allebei eigenlijk!
H. Height: Klein
I. Instruments I play: Ik heb een tijd piano gespeeld, maar ik ben er mee gestopt was te veel werk en ik wilde het gelijk in 1 keer kunnen. 
J. Job Title (most recent): School, hahaha ik heb geen 'job'
K. Kids: niet van toepassing!
L. Life is incomplete without: Muziek, vrienden, familie en nog veeel meer. 
M. Music that you always listen to: Het album van RIhanna vindt ik erg goed en het album van Beyonce ook daar luister ik vaak naar. Maar ook gewoon nummers van nu!

N. Nickname: Nani, Naadje en tjaa, eumm dat was het denk ik wel. 
O. Overnight hospital stays: Gelukkig nog nooit meegemaakt!
P. Phobias or fears: Ik ben snel bang om mensen waar ik om geef te verliezen. 
Q. Quote from a movie: heeel veel mooie qouote's kan er alleen geen één vinden, sorry. 
R. Reason to smile: Ik vind dat er elke dag wel een reason is to smile! 


S. Siblings: Zus 17 jaar. 
T. Time you wake up: ik probeer altijd half 7 op te staan, maar meestal wordt dat kwart voor 7 of 7 uur. 

U. Underwear: iets wat lekker zit en niet te strak maar ook niet te losjes, ik vind boxers en hipsters lekker zitten
V. Very important date this year: Eumm, De dag dat ik jarig ben 29 april, en eum de verjaarden van mijn familie en vrienden. 
W. Worst habit: Volgensmij praat ik best veel, en ik vergeet veel. Daarom schrijf ik het altijd op een briefje maar dan vergeet ik weer waar ik het brief heb gelegd, je kent het hopelijk wel!
X. X-ray’s you’ve had done: Ik ben wel onhandig en ben regelmatig van mijn fiets of van de trap gevallen maar heel ernstig was het allemaal  niet. 
Y. Yummy food you make: Ik hou van bakken in de vakantie bak ik vaak met mijn vriendinnen cupcakes, heeerlijk. 
Z. Zoo animal: een koala beertje vindt ik echt schattig!



Hoop dat je het leuk vond, en voor vragen, ideeën of opmerkingen kan je ons mailen op: xjustbeautyx@hotmail.com of je kan onder het bericht een reactie plaatsten! 
Tot de volgende keer! 
Doei xox N

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo