zondag 15 januari 2012













Ook zo'n zin in de zomer? Ik wel, ben er helemaal klaar voor. Ookal is de winter nog niet klaar.. Ik ben allang toe aan de Zomer!


Haaai!
Vandaag wou ik gewoon wat random dingen laten zien en over vertellen!
Ten eerste ik ben vandaag (zaterdag) naar Antwerpen geweest, het is echt geweldig daar!
Echt gewoon HEAVEN! Als je goed luistert hoor je ook een engelenmuziekje als je langs loopt, hahaha nee grapje. Maar echt je hebt heeeel veel winkels. En al mijn favoriete winkels zitten gewoon allemaal in 1 enorme straat. Het is geweldig. Om even wat voorbeelden te noemen: H&M, Bershka, Pull & Bear, Forever 21, Vero Moda, Only, America Today, Urban Outfitters, River Island, Zara, Newyorker, New look. Alles!
Nou is het voor mij altijd een beetje een probleem, we gingen met een groep. En ik heb altijd, ik weet niet hoe dat komt een beetje het gevoel dat ik niks kan kopen. Zo'n druk voel ik dan. Ik wil er nog wel terug en heeel rustig alle winkels langs, want ik heb maar 1 ding gekocht. I KNOW, 1 ding met zooveeel winkel. SORRY, ik weet niet wat dat is.
Ik ben uiteindelijk geslaagd bij Forever21, voor de 2de keer. De eerste keer vond ik alles mooi dus wist ik niet waar ik moest kijken.
Maar dit is dus wat ik uiteindelijk heb gekocht, ik vindt hem zelf superleuk! Jullie ook?




















Dan nog een punt! Morgen ga ik een nieuwe tas kopen denk ik. Als jullie dit lezen heb ik hem waarschijnlijk al.. Een invito tas. Jaa heeel orgineel maar ze zijn zoo mooi! Ik twijfel alleen tussen 2!
Deze, gewoon classic en mooi:

















Of deze, hij lijkt klein maar is nog aardig groot:


















Ik twijfel, maarja ik zie het nog wel.. Ik laat het jullie wel weten!

En dan het 3de punt, wat vinden jullie ervan als ik elke maand een update maak over wat mijn favorieten zijn van die maand?

Dit was een korte update, morgen schrijf ik nog een artikel!
Doeixoxo N

Comments kan je altijd achterlaten, met ideeën, vragen en opmerkingen. Of om ons een beetje inspiratie te geven! Je kan ook mailen naar xjustbeautyx.blogspot.com

2 opmerkingen:

  1. hee meiden,
    leuk dat jullie weer schrijven. ik wil wel updates. doeeg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa we zaten een beetje in een dipje, geen zin, niemand reageert, geen motivatie. Maar gelukkig dat jij onze blog wel leest! En natuurlijk komen er weer meer updates! xox

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo