zaterdag 21 januari 2012

Een wijs verhaal over kiezen..

Haaai,
ik heb niet echt een onderwerp voor dit artikel, soms wil ik gewoon wat schrijven. Ik hou van schrijven, leuk om te doen en goed op mezelf er in te uitdrukken. Ik denk dat ik later ook iets met schrijven wil doen, niet dat ik schrijver wil worden maar misschien voor een tijdschrift of zo iets leuks. Ik heb eigenlijk nog helemaal geen idee wat ik wil worden.. Ik vind zoo veel dingen leuk!



















Mode, beauty, schrijven, dansen, gadgets, creatief zijn. Hmmm moeilijk gelukkig hoef ik nog niet gelijk te kiezen en heb ik nog heeel veel tijd. Kiezen, je kan veel kiezen in het leven. Eigenlijk is het leven vol met keuzes, kiezen welke kant je op wilt met je leven. Iemand die ik ken heeft gezegd dat hij kiezen zo'n  mooi woord vindt, want daar bestaat je hele leven uit. Het is waar, tenminste vindt ik.

Ik hen gekozen om naar de school te gaan waar ik nu zit, ik heb gekozen hoe ik eruit wil zien, ik heb gekozen wat voor make-up ik draag en ik heb gekozen dat ik wil zijn wie ik nu ben. Ik heb ook gekozen dat ik wil bloggen. Nu, misschien ook later. Ik vind het leuk en hou ervan om me uit te drukken op een site, zoals ik net ook al zei. Ik vind het leuk om een andere kant van mezelf te laten zien, nouja laten lezen. Verschillende kanten.

Dit is eventjes iets heel anders dan dat jullie van mij gewend zijn, maar ik vind het ook wel weer leuk en wil wel vaker zulke serieuze-maar-toch-met-een-les-verhalen schrijven.

Dit was een korte hoop dat jullie het leuk vonden!
Doeixox N

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo