woensdag 18 januari 2012

weheartit en Tumblr:

Haaai,
Ik wil jullie vandaag wat leuke sites laten zien, Tumblr en weheartit. Waarschijnlijk kennen jullie het al, maar ik vind deze 2 site's echt ge-wel-dig. Vooral in de les, als me verveel of eigenlijk huiswerk moet maken maar daar geen zin in heb zoals nu.







Laten we beginnen met weheartit.com:


Uitleg: weheartit.com is een site met alleen maar leuke plaatjes,teksten, foto's. Je kan er zelf foto's, teksten of plaatjes opzetten. Je hebt wel een account nodig om mensen te volgen en een foto toe te voegen aan jou pagina. Ik heb zelf geen account maar ik vind het alleen al geweldig om alle plaatjes te bekijken en af en toe wat plaatjes te bewaren.
Superleuk site, ik geef hem een 8!




Dan gaan we verder met Tumblr:
Uitleg: Tumblr, mijn dagelijkse bezigheid. Ik.ben.verslaafd.
Nouja Tumblr is dus eigenlijk hetzelfde principe als weheartit, of weheartit is het zelfde als Tumblr whateverr. Je hebt een pagina, je volgt mensen, je kan plaatjes op je eigen pagina zetten (dat heet op Tumblr rebloggen). Het klinkt saai maar wacht maar het is verschrikkelijk verslavend. Ik had al best vroeg Tumblr, nu begint iedereen uit Nederland een beetje aan Tumblr, niet allemaal hoor maar veel mensen. Maar ja ik heb dus een account want het is geweldig: klik hier voor mijn tumblr en volg me!

Tumblr geef ik een dikke 9, omdat het echt een geweldige site is. Volgensmij heb ik geweldige al veel te vaak gezegd maarja dit wou ik even met jullie delen!
Hoop dat jullie het leuk vonden, voor vragen ideeën of opmerkingen kan je het altijd hier beneden achterlaten of ons mailen via xjustbeautyx@hotmail.com

XoxoDoei N



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo