dinsdag 17 januari 2012

Review: Essence My Skin Moisturizing Cream-Gel en My Skin Caring Cleansing Wipes

Haaai,
Ik dacht laat ik maar weer eens een Review doen, deze keer van de My skin Moisturizing Cream-Gel en Caring Cleansing Wipes uit deze collectie:

Ik ben eigenlijk best tevreden over deze producten, dat is natuurlijk mijn mening want mijn huid is niet zoo gevoelig, ik hoor van veel mensen dat de cleansing wipes irriteren aan hun huid, gelukkig is dit bij mij niet het geval. 


Ik heb zoals je ziet de roze variant wat echt heeerlijk ruikt. Dat is sowieso al een pluspunt, deze doet me ook echt denken aan vakantie want daar had ik ze voor het eerst getest heeeeer-lijk. 


Laten we beginnen met de Caring Cleansing Wipes of terwijl gezicht reinigingsdoekjes:


Dit staat op de achterkant: 
een mooie gereinigde huid in 'no time' deze handige reiningsdoekjes  verwijderen effectief vuil en waterproof make-up zonder de huid uit te drogen de waardevolle actieve ingrediënten, verrijkt met granaatappel & bamboe. voorzien met de huid van vochtheid waardoor deze heerlijk zacht en glad aanvoelt. de milde, alcoholvrije lotion is perfect geschikt voor gevoelige ogen. Gebruik's ochtendsen 's avonds, wrijf zachtjes over gezicht, ogen en hals tot alle make-up sporen verwijderd zijn. het is niet nodig je gezicht nog af te spoelen met water. 


Ik vindt zelf dat hij wel doet wat hij beloofd en ben dat ook erg blij met deze doekjes. Ook de verpakking is erg leuk.
De doekjes zijn €1,49 dus erg betaalbaar. Zeker dat ik deze nog een keer koop!


Dat de  Moisturizing Cream-Gel:


Op deze achterkant staat niet veel, zal eventjes wat over de crème vertellen. Je kan deze crème gebruiken als dag en nachtcrème. Het is een voedende crème voor de droge huid en ruikt heeeerlijk. De textuur is precies goed vindt ik, niet te dik en niet te dun. 
De prijs is €1,99 en deze heb ik ook al voor de 2de keer gekocht dus die koop ik zeker nog een keer! 












Hoop dat jullie deze review leuk vonden, je kan je ideeën,vragen, mededelingen en opmerkingen altijs kwijt in de comments of naar xjustbeautyx.hotmail.com
Doeiixoxo N



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo