zaterdag 21 januari 2012

Body butters:

Haaai,
Vandaag wou ik het met jullie hebben over Bodybutters! Veel mensen vinden dit meer een winterproduct maar ik vindt het ook heerlijk voor in de zomer!
Korte uitleg voor diegene die niet weten wat Bodybutters zijn: het is dikke voedende bodylotion meestal in een pot met heerlijke geuren. En ik hou ervan!
Je hebt Body butters in verschillende geuren, maten en merken.
Ik heb zelf 3 Body butters kijk maar mee:


2 van de bij mij geliefde Kruidvat body&fruit lijn:

















De Coconut&Shea Butter


















En dan de Crandberry&Pomegranate

En nog 1 van de i love... collectie van Douglas:

















Dit is de strawberries & milkshake

Ik ze alle drie zeker nog een keer kopen als ze op zijn, ik vind ze heeerlijk!
Houden jullie ook zo van Body butters? Nog een lekkere Bodybutter ondekt of wil je gewoon graag iets delen laat het hier over achter in de reacties en ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Doeixox N





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo