zondag 18 december 2011

Nail Art:

Haai,
Vandaag wou ik het eens hebben over nailart. Verwacht niet duizende nailart tools want ik ben geen nailart-expert maar ik laat gewoon wat leuke nailart zien!




1. Cracking topcoat
Een korte uitleg:
Als je de nagellak over een andere nagellak heen doet gaat hij krimpen (cracken). Dat geeft een heel leuk effect! Je hebt cracking/ crackle nagellak in allemaal verschillende kleuren:

Essence
O.P.I.
Pupa


2. Matte topcoat
Een korte uitleg: Een topcoat die je nagellak matte maakt. Dat ziet er erg mooi uit vindt ik zelf.

Hema
Essence

O.P.I.
Chanel

3. Glitter topcoat:
Een korte uitleg: eigenlijk is het al duidelijk, gewoon een leuke topcoat met geweldige glitters. Heel leuk voor de feestdagen.
Essence

O.P.I.
Essie


3. Nail Stickers:
Een korte uitleg: Een sticker met een leuk printje in de vorm van je nagels, superhandig als je niet goed bent in Nail art, onhandig als je kleine nagels hebt zoals ik.



4. Nail art tippainters:
Een korte uitleg: Dit zijn kleine flesjes/potjes nagellak met een heeel dun kwastje. Super handig als je goed bent in nail art en je mooie dingetjes kan maken op je nagels!



5. Konad stamp nailart set:
Korte uitleg: Dit is een beetje moeilijk om uit te leggen, je hebt een stampertje en een een soort rondje met allemaal patroontjes erop, je doet een beetje nagellak op het patroontje en stampt er met je stampertje in, en je stampt het stampertje weer op je nagels. En je hebt je patroontje op je nagels!
Ik denk dat je het beter kan zien:

 6. Rhinestone:
Korte uitleg: dit zijn kleine diamantjes die je met speciale lijm op je nagels kan plakken, zo heb je een chic en schattig effect!


Dit waren de basis nail art spulletjes, er is zeker veeel meer maar daar ben ik nog niet echt bekend mee! Wil je me echt iets over nailart laten weten of iets vragen? Plaats een comment hieronder of stuur een mailtje naar xjustbeautyx@hotmail.com
Doeii xoxo N

2 opmerkingen:

  1. je hebt weer een nieuw artikel leuk! waar kan je dat stamping nail art kopen en hoe duur is het?
    doeeeg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haai!
    Dankjewel! Je kan deze op internet kopen bij bijvoorbeeld:
    www.boozyshop.nl
    www.konad-nails.nl
    www.enchantra.eu
    Je hebt ook een goedkoop nagemaakt setje van Essence maar die vindt ik zelf niet zo goed.
    Doeixoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo