zaterdag 24 december 2011

Kestinspiratie:

Haai!
2 daagjes niet geschreven maar nu vakantie! Jippie was er echt aan toe, dus we gaan weer meer schrijven!
Het is kerstvakantie! Heeerlijk. 
Ik ga niet veel bijzonders doen met kerst maar misschien jullie wel. Dus het leek me leuk om een kerst inspiratie artikel te maken, zodat je wat leuke ideetjes krijgt!



Ten eerste de outfit:
Hier wat verschillende ideeën:

Jurkjes:

















Groen Kerst Jurkje, Pull and Bear, €25,99


















Little Black Dress, Asos, €37,66

Schattig Satijnen Jurkje, H&M, €34,95

Deze wou ik zelf heeel graag, was alleen veel te laat met bestellen.. 
Zwart Kanten Jurkje, Bershka, €25,99

Oke genoeg jurkjes, nu op naar andere mooie christmas kledingstukken:


















 Ik houu van gekleurde blazers, en ik wil graag in het nieuwe jaar nog 1/2 gekleurde blazers aanschaffen!
Roze Blazer, Bershka, €29,99


















 Leuk Pailletten Broekje, Bershka, €25,99


















 Pailletten Vestje, Bershka, €39,99

Weer een gekleurde blazer, i lovee it! 
Deze is van de H&M, en ik €29,95

En hier zijn wat Accessoires, in kerstmis stemming of course!



















Lieve, Schattige tasjes van de H&M, deze wil ik echt nog een keertje kopen ze zijn echt cute!
En je hebt geluk ze zijn in de Sale! €7,45!



















Lief tasje van Bershka, €14,99



Mooie Ring, H&M, ook in de Sale voor €3,95



















Coole Winterse Hoofdband, Pull and Bear, €9,99


















Leuke Armband met een Mooie Roos, Pull and Bear, €7.99


  Mooie Veren Armband, Pull and Bear, €9,99


Dat was het weer, hoop dat jullie het leuk vonden! Hele fijne kerst en tot de volgende keer!
Voor vragen, ideeën of iets anders kan je een comment achterlaten of een mailtje sturen naar xjustbeautyx@hotmail.com
Doei!
XoxoN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo