maandag 19 december 2011

Budget Beauty!

Hoihoi,
Een ding wat heel erg bekend onder de Beautybloggers is, is Budget Beauty! Natuurlijk heb ik ook Budget Beauty. Als ik zo kijk bestaat bijna heel mijn stash uit Budget Beauty. Haha! Vandaag wil ik even mijn lievelings Budget Beauty met jullie delen en over elk product een kleine review geven. Ik heb uit elke Make-up categorie wat producten gekozen en de Verzorgings producten doe ik in een aparte review.




Ik begin met Oogschaduw,Oogschaduw basis  en Oogschaduw kwasten:

Oogschaduw:
Ik heb niet veel oogschaduw, en de oogschaduw die ik heb is bijvoorbeeld: geen mono's van Essence en Catrice wel een heel mooi Palette van The Londen Collection, ik heb geen oogschaduw van die merken want die kruimelen altijd zo erg bij mij en daardoor  komen er heel snel hele diepe gaten in, ik weet niet of het aan de oogschaduw of aan mijn kwasten ligt. Doesn't matter! Ik heb namelijk een fijn andere Budget oogschaduw merk MNY MAYBELLINE new york. I love it! De mono oogschaduws van MNY zijn echt perfecte budget oogschaduws. De oogschaduws hebben geen naam maar wel een nummer de oogschaduws van MNY die ik het liefst gebruik zijn nummer: 125 en 437. Ze zijn niet van een Limited Edition dus altijd verkrijgbaar. De oogschaduws van MNY kan je kopen bij de Etos en kosten 2,50 per stuk.












Links: 437                      Rechts:125

Oogschaduw basis:

Ik ken twee erg fijne oogschaduw basissen van twee verschillende merken.
Essence en Catrice.
De oogschaduw basis van Essence is van de collectie : I LOVE STAGE, maar hij is nog steeds verkrijgbaar bij het Kruidvat  en daar kost hij 2,50.
Hij belooft: Een mooier resultaat te geven en de oogschaduw die je over de oogschaduwbasis aanbrengt de hele dag te laten zitten.
Wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat hij een veel mooier resultaat geeft maar hij laat je oogschaduw niet heel de dag zitten maar wel veel langer dan zonder de oogschaduwbasis.















Ook de oogschaduw van Catrice vindt ik erg fijn ik heb hem een tijd gebruikt, maar sinds essence ook een oogschaduwbasis heeft uitgebracht ben ik helemaal overgestapt op die van Essence. De oogschaduwbasis van Catrice is te koop bij Het kruidvat en bij de Trekpleister voor 4,- . Ook de oogschaduw van catrice belooft je een mooier effect te geven op je oogschaduw en zorgt dat je oogschaduw heel de dag blijft zitten. En alle twee de dingen die hij belooft doet de oogschaduwbasis ook werkelijk.













Oogschaduw kwasten:
Je hebt ook hele Budget oogschaduw kwasten. Een plek waar je alle kwasten kan vinden is de Hema ik koop daar altijd mijn Budget oogschaduw kwasten. Een kwast die ik van de Hema gebruik heeft geen naam. Ik weet wel dat het een Blending kwast is en dat hij 2,50 kost. Hij is zwart maar je hebt ook nog keus hem in het Roze, Paars en/of Blauw ( Groen bij mijn Hema) te kopen. Ik heb de zwarte. Hij werkt erg fijn hij is bol afgesneden en hij blend heel goed uit.











Ook heb je nog oogschaduw kwasten van Catrice en Essence ik heb er daar nog geen één van, maar daar komt gauw verandering in en ga ze allebei kopen en dan komt er nog een review over.

Gezicht: Blush, Concealer en Gezicht/blush kwasten.

Je hebt veel soorten budget merken met blushes, maar sinds Catrice de lijn heeft veranderd ben ik helemaal dol op hun Blushes, ik heb twee blushes ze zijn te koop bij het Kruidvat of de Trekpleister en kosten 3,50 per stuk. Mijn lievelings is nummer 010 Raspberry Ice Cream het is een warme kleur met hele kleine shimmer. Hij geeft goede pigmentatie en blijft rond de 4 à 5 uur zitten.












Concealer:
Een concealer die ik al heel lang gebruik en volgens bij heel bekend is onder de Beauty Liefhebbers is het Catrice ALLROUND CONCEALER PALETTE. Het Palette heeft vijf kleurtjes waarvan drie huids kleuren. De huidskleurige tinten kan je gebruiken om verschillende plekjes op je gezicht te camoufleren. Volgens mij zit er voor iedereen wel de juiste kleur in en zo niet dan kan je de kleurtjes mengen. De groene wordt gebruikt om Puisten of Roodheden te bedekken en de Roze kleur wordt gebruikt om Wallen te camoufleren. Ik ben helemaal dol op dit pallet het is makkelijk en klein waardoor je het makkelijk kan meenemen. Het Palette is te koop bij het Kruidvat of bij de Trekpleister voor 4,-.








Blushkwast:
Sinds Catrice zijn lijn helemaal heeft vernieuwd en heeft opgeruimd zijn er ook kwasten bij gekomen. Een hele fijne budget kwast vindt ik de Blush kwast van Catrice. De kwast is heel klein en pakt lekker vast, hij is rond afgesneden en precies even groot als het doosje van de Catrice blushes. Hierdoor kan je makkelijk een Catrice blush opbrengen. Als je het kwastje koopt zit het in een klein zakje hierdoor blijft de kwast schoon hen hygiënisch, en het zakje is handig om je kwast mee te nemen. Ik vindt het een super fijne budget kwast! Hij is te koop bij onder ander het Kruidvat en de Trekpleister voor 3,50.

















Eyeliner, Mascara en Eyeliner kwastje.

Eyeliner:
Je hebt echt ontelbaar verschillende soorten Eyeliners: Geleyeliners, vloeibare eyeliners en vaste eyeliners ga zo maar door. Ik heb 1 onwijs goede tip!
Koop een geleyeliner van catrice! Die dingen zijn echt geweldig. Vooral de zwarte ik heb de zwarte kleur hij heet: 010 Black Jack with Jack Black. Alles is er perfect aan als je de juiste Geleyeliner zoekt. Hij blijft lang zitten de pigmentatie is mooi, creamy. Alles is er perfect aan echt een aanrader. Je kan de geleyeliners kopen bij het Kruidvat en de Trekpleister voor 4,- per stuk.

Zoals je op de foto hierboven ziet, zie je ook een kwastje. Ik wil het nu even over het kwastje hebben. Ik heb ook het kwastje! Ook het kwastje zit in een handig zakje waardoor je het makkelijk en hygiënisch mee kan nemen in je tas of op vakantie. Het heeft twee kanten waardoor je het bijvoorbeeld niet in je beker met al je andere kwasten kan zetten, dat is wel onhandig. De schuin afgesneden kant werkt heel fijn vindt ik! Hij trekt hele mooie dunne lijntjes boven je oog. De andere kant werkt wat moeilijker omdat het een kant van een vloeibare eyeliner is. Je moet er mee leren werken. De kant van een vloeibare eyeliner trekt dikkere lijntjes. Het kwastje is te koop bij het Kruivat of de Trekpleister voor 3,-.
Opzoek naar een goede vloeibare eyeliner? Een aanrader is de glitter eyeliner van de Circus Circus collectie.   Het eerste artikel wat ik heb geschreven gaat daarover. Voor een uitgebreide review ga naar dat artikel.

Mascara:
Helaas! Ik kan niks vertellen over de Budget mascara's die heb ik niet! Wel weet ik wat voor een soort je kan kopen als je echt op Budget uit bent. Essence heeft Budget mascara's van 2 tot 4 euro. Catrice heeft mascara's van 5 tot 8 euro. NYC een nieuw merk bij het Kruidvat heeft ook mascara's van 4 tot 7 euro. Ik zou graag een budget mascara voor jullie willen testen, maar de goedkope mascara's geven bij mij geen volume en dat vindt ik niet zo fijn. Helaas heb ik geen tips met Budget mascara's.

Zo ik heb nu voor jullie alle Basics in de vorm van Budget beauty make-up op een rijtje gezet met een kleine review erbij. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Dit zijn de producten die ik heb getest, heb jij totaal andere producten getest die je heel fijn vindt en met ons wil delen zet het in de comments! Zijn er nog vragen? Stel die dan via: xjustbeautyx@hotmail.com of vraag ze in de comments.

DoeidoeixH

Gemaakt door: H

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo