zondag 18 december 2011

Mascara tips!

Voordat ik echt met beauty bezig was, wist ik er totaal niks over Make-up en dergelijke. Bijvoorbeeld over hoe je oogschaduw of blush aan moet brengen. Hoe moet dat nou weer? Vandaag wil ik jullie een paar belangrijke mascara tips geven die je kan gebruiken als je een Beauty beginner bent of misschien wil je er gewoon wat meer over weten!
Één van mijn geliefde mascara's is de L'ORÉAL VOLUME MILLION LASHES MASCARA.


Ik had de mascara voor  €10,- in een aanbieding van het Kruidvat gekocht. Ik had hem gekocht en ik vond hem totaal niet fijn,  dit was mijn eerste echte dure mascara en ik dacht gelijk al een miskoop, maar ik wist nog helemaal niet hoe je een mascara moest opbrengen en dat het er dan nog goed uitzag ook. Misschien lag het daaraan dat ik het niet wist hoe het moest. Ik had een aantal mascara tips opgezocht en die wil ik nu graag met jullie delen. In de tijd dat ik mascara gebruik ben ik zelf ook nog achter wat tips gekomen.

<- L'ORÉAL VOLUME MILLION LASHES.







  • Je kan beter één dure mascara kopen dan tien goedkope van essence of miss sporty, want wat heb je  aan tien mascara's als je er toch maar eentje per keer gebruikt.
  • Doe nooit twee verschillende soorten mascara's over elkaar heen, er zijn voor de twee verschillende mascara's ook verschillende soorten ingrediënten gebruikt, misschien kunnen die ingrediënten helemaal niet met elkaar mengen en wie weet wat er dan gebeurt?  
  • Houdt een mascara nooit langer dan drie maanden, het klinkt misschien raar maar na drie maanden wordt de mascara over datum. Hoe dan? De mascara wordt droog en gaat klonten en hoe vaker je hem open doet hoe meer bacteriën inkomen. Wie weet wat er dan met je oog gebeurt? Bijvoorbeeld: Je oog gaat ontsteken:
  • Pomp niet in de mascara  hoe vaker de mascara open en dichtgaat hoe meer bacteriën.
  • Hoe kan je een mascara goed aanbrengen? Een manier die ik vaak gebruik is zigzaggend over me wimpers gaan. Welke mascara je ook gebruikt je krijgt meer volume. je wimpers worden lang en de mascara wordt dan niet zo klonterig op je wimpers!











Ontstoken oog.



Dit waren belangrijke tips om je te helpen of om je meer informatie te geven. Ik hoop dat je er wat aan hebt! Als er nog vragen zijn kan je die altijd stellen via: xjustbeautyx@hotmail.com of via een reactie.

Heb jij nog goede mascara tips voor de andere Girls?

Gemaakt door: H


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo