zaterdag 17 december 2011

Kruidvat moisturising nail polish remover met pompje

Haaii,
Ja, de Kruidvat nagellak remover met een handig pompje én een lekkere geur.
Dat beloofd wat. Dus ik dacht ik probeer hem. Waarom niet? Dit is wat Kruidvat erover zegt:
'kruidvat moisturising nail polish remover reinigt gelakte nagels snel en gemakkelijk. Verrijkt met glycerine en panthenol om nagels in een goede conditie te houden en uitdroging te voorkomen. Ideaal voor zwakke en droge nagels. Ook geschikt voor kunstnagels en aceton vrij. Aangenaam van geur'






Oke, laten we het ten eerste even over dat pompje hebben. Dat is namelijk heel bijzonder en handig. je legt je watje op het pompje en drukt erop en je hebt gelijk nagellak remover op je watje. Ik vind het echt een goed systeem!

Over de verpakking ben ik ook erg tevreden. Niet té groot maar ook niet té klein. Precies goed dus. En ook nog best leuk met dat roze.

De geur hebben ze ook veranderd en daar ben ik erg blij mee! Ik haaaat normale nagellak remover geur. Ik vind het zo vies! Deze nagellak remover ruikt een beetje naar rozen. Niet echt rozen hoor. Een beetje fake, fabrieks-rozengeur. Maar mij maakt het niet uit alles beter dan die nagellak remover geur!

Zoals jullie horen ben ik dus erg blij over deze nagellak remover en ik zou hem zeker opnieuw kopen.
Cijfer: 9
Prijs: 2,99
Voor meer informatie kan je altijd nog mailen naar xjustbeautyx@hotmail.com
Doeiixoxo N

3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Jullie hebben echt een leuke site. Ik heb nog een vraag over de nagellak remover? Hoe veel keer moet je over je nagels heen gaan tot het eraf is!

    xxKim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Anoniem:
    Dankjewel,je moet zo 2 tot 3 keer over je nagels heen gaan. Maar je moet het watje eventjes op je nagels laten rusten en dan wrijven.
    Hoop dat je er wat aan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo