zaterdag 17 december 2011

Essence Circus Circus Collectie

Een tijdje geleden ging ik naar het Kruidvat, voor de limited-edition van Essence. Ik vond de lijn niet zo super leuk, maar ik wilde toch wat producten meenemen om te testen.  Ik heb twee producten meegenomen een Glitter Eyeliner en een Duo Nagellak.



Duo Nagellak:






Ik vind dat de nagellak van Essence niet geweldig goed gepigmenteerd is. Ik heb dit keer echt mezelf gedwongen om een nagellakje van Essence mee te nemen om het een keer te proberen, en toen ik het nagellakje opdeed was ik gelijk helemaal verliefd. DE PIGMENTATIE IS GEWELDIG! De kleur is prachtig er is maar één laagje nodig en als je echt een beter resultaat wilt kan je twee laagjes doen. Als je de glitters over de roze kleur doet krijg je een super mooi resultaat.
Duo Nagellak: 
-04 Cotten Candy 
-Prijs:  €2,79
-Cijfer: 8-






















Roze kleur.















Glitters


Glitter Eyeliner:





Ik ben wel altijd dol op de Eyeliners van Essence. Ik had gehoord dat er twee soorten Glitter Eyeliners waren in de Circus Circus Collectie. Ik heb alleen de zwarte Eyeliner met Glitters mee genomen. Ik had een lijntje op mijn hand gezet en ik moest hem gelijk meenemen. Wat een mooie kleur is het! De glitters zijn niet super Glitter Glitter maar gewoon een mooi glansje. Je had ook nog een mooi gouden kleurtje maar de pigmentatie daarvan was niet super. Ik ben helemaal gek op dit kleurtje je kan er dikke maar ook dunne lijntjes mee trekken.

Glitter Eyelinger:
-02 My sparkling Acrobat
-Prijs: €2,29
-Cijfer: 9-

Ik vind deze producten super leuk. Vooral de Glitter Eyeliner is een aanrader. Ik vindt dat de naam niet echt bij de collectie past want ik vind het  meer een Kerst Collectie. De collectie is echt een aanrader. Ze vliegen wel de winkels uit en ze worden niet aangevuld dus wil je nog producten dan moet je echt snel naar het Kruidvat rennen. Heb je nog vragen dan kan je ze sturen naar xjustbeautyx@hotmail.com of in een reactie plaatsen.

De collectie is te verkrijgen bij: het Kruidvat. 

Wat vind jij van de Circus Circus Collectie?

Gemaakt door: H



4 opmerkingen:

  1. circus circus collectie is echt een leuke collectie leuke review

    doegg esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoelang blijft die nagellak zitten? want ik ben ook niet echt van de essence nagellakjes maar wel een super leuke review.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Esther

    Hoihoi, Bedankt dat je het artikel zo leuk vind! De nagellak blijft ongeveer 4 à 5 dagen zitten zonder chipjes daarna gaat hij wel chippen!
    XxxxH

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo