zondag 8 januari 2012

Budget mak-up merken

Haaaai
Vandaag wil ik het met jullie hebben over een paar make-up merken, merken die ik erg leuk vind en niet té duur zijn! Een beetje budget dus!

Dit zijn de Budget merken:

  • NYC 
  • Sleek
  • Catrice
  • NYX Cosmetics
  • Essence 
  • ELF, Eyes,Lips,Face
Van allemaal heb ik wel eens gehoord en Catrice, NYC en Essence heb ik wel eens gebruikt. 
Sleek en NYX Cosmetics en ELF wil ik heeel graag proberen. 
Die ga ik denk ik binnenkort bestellen want ik ben al té lang benieuwd en kom op, voor de prijs doe ik het al helemaal!
Ik zal van die merken een korte uitleg geven en 1 product laten zien die ik nog ooo zo graag wil. Veel plezier!

NYC of terwijl New York Color:









Kort verslagje:
Mooi budget merk verkrijgbaar bij de Kruidvat en online.   
Dit is hun site: http://www.newyorkcolor.com neem snel een kijkje, ik vindt het een mooie professionele site.
Ze hebben echt van alles! Van foundation tot geweldige lippenstift, tot sponjes en wimperkrullers tot mooie dekkende nagellak. Ik ben zelf erg tevreden over dit merk! Ze hebben het bij ons nu in beide kruidvat's dus ik ben helemaal tevreden. 
Deze producten wil ik nog kopen van NYC:











Deze vindt ik erg mooi, de Color Wheel, een soort hilighter/blush/bronzer/powder.














 Créme Blush Stick in verschillende kleuren, deze wil ik graag uitproberen en lijken me best goed!













 Dit palette van NYC, er ligt ook altijd een beschermplasticje overheen met waar je de oogshaduw kan aanbrengen, dus eyelid en crease, superhandig!



Sleek Cosmetics:










 


Kort verslagje:
Echt toen ik dit merk ontdekte dacht ik: dat merk is way too expensive maar het valt echt heel erg mee! Een geweldig oogschaduw palette kost 9 euro, 9 euro!! Dat is gewoon niks en ik las bij andere reviews dat hij hartstikke gepigmenteerd is!
Hier zie je dat geweldige palette die ik ooit nog ga kopen:


















En andere sleek producten:














Blush, voor 7 euro! Ik vindt dit zelf de mooiste kleur maar je hebt nog veel meer kleuren!


















En mooie nagellak kleuren! Wat wil je nog meer?

NYC Cosmetics:













Mooi merk, budget en veel make-up mensen gebruiken het, goede kwaliteit dus!

Hier een paar producten die ik graag wil:

Een cream Blush van NYX, ik ben heeel erg benieuwd naar deze, als iemand hem heeft laat je mening in de comments achter! Dat kan trouwens over alle producten!


Concealer is altijd handig en zeker in een potje, het kan niet uitdrogen (tenzij je de dop eraf laat) en het ziet er leuk uit! Naar deze ben ik ook erg benieuwd, ik had gehoord dat je niet gelijk de lichtste moet kopen want die is echt té licht. Is dat waar? laat het achter in de comments als je het weet!







En natuurlijk de Jumbo Eye Pencils van NYX! Hier heb ik zo veel over gehoord, vooral over milky way en black jack als ik het goed heb. Deze wil ik zeker snel proberen!








ELF, Eyes, Lips, Face:








Dit is een heeel erg budget merk, je hebt verschillende lijnen en hebt een 1 euro lijn en een iets duurdere lijn. Ik ben fan van dit merk, ookal heb ik nog niks hiervan geprobeert (sorry ga ik zeker doen in 2012!!)
Over dit merk is veel goeds te horen!!
Hier wat mooie producten die ik graag aan mijn stash zou willen toevoegen.



Eerst beginnen we met de mooie kwasten sets van ELF:

















Deze is zooo mooi, je betaalt geloof ik wel wat meer maar dat is het denk ik wel waard!






















En tot slot deze mooie nagellakjes, voor 1 euro! Persoonlijk vindt ik deze kleurtjes erg mooi!

Dat was het alweer! Ik hoop tot snel, probeer zo veel mogelijk te schrijven maar school begint morgen ook weer dus ben benieuwd!
Doeii hoop dat jullie het leuk vonden!
Doeixoxo N






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo