vrijdag 6 januari 2012

Beautyvoornemens












Haaai,
2012, nieuwe voornemens maar hebben jullie ook beautyvoornemens?
Ik wel, die wil ik graag met jullie delen zodat jullie misschien ook ideeën op kunnen doen, hoop dat jullie het leuk vinden!




  1. op tijd naar bed gaan, zo heb ik minder wallen en ik haaat wallen
  2. Geen half gechipte nagellak meer op mijn nagels, het staat niet mooi. 
  3. 2x per week scrubben, heb een heeerlijke scrub gekregen. 
  4. Genoeg make-up doekjes in mijn kamer hebben, altijd handig. 
  5. Meerdere dingen proberen voor de site, bijvoorbeeld Droogshampoo of Catrice Foundation 
  6. Een Werkschema maken, voor school maar ook voor de site. Wat ik nog moet doen enz. 
  7. Gezond eten, ik eet de laatste tijd echt ongezond en dat ik ook slecht voor mijn huid. 
  8. Stomen, mijn gezicht bedoel ik, wij hebben een geweldig stoomapparaat maar ik gebruik hem nooit. Terwijl het hartstikke goed is voor mijn huid dus, ik wil het echt gaan gebruiken. 
  9. Van zondag mijn huiswerk-scrub-stoom dagje maken, alleen als ik zondag iets belangrijks heb dat verschuift het natuurlijk naar zaterdag. 
  10. Gewoon dingen dragen die ik leuk vindt, ik dacht heel vaak dat staat mij niet, maar zoals punt 5 meerdere dingen proberen
  11. Geen goedkope producten kopen waarvan ik weet dat het toch crap is, zulke make-up die ik alleen maar heb voor de prijs. 
  12. Mijn maskertjes zelf proberen te maken met natuurlijke producten, veeel beter voor mijn huid. 

Hoop dat jullie het leuk vonden en iets eraan hadden, je kan altijd vragen of ideeën of opmerkingen zetten in de comments of mailen naar xjustbeautyx.blogspot.com, en vinden jullie dat we een Facebook moeten nemen? We horen het wel!
Doeixoxo N














\

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo