dinsdag 3 januari 2012

H&M wishlist:


















Haaaai!
Ik wou het hebben over H&M vandaag. Geweldige winkel
Leuke kleding en betaalbaar!
Zoals iedereen denk ik wel heb ik een wishlist, dus vandaag laat ik jullie mijn H&M Wishlist zien!
Mijn wishlist met dingen die ik graag wil en natuurlijk uitleg!
Veel plezier!

Laten we beginnen met de Tops, Shirts enzo:


















Dit vindt ik echt superleuk, zomerse shirtjes. Lekker losjes maar toch vrouwelijk.
Je hebt deze in het wit, oranje, grijs en zwart en kost €9,95


















Een super simpel maar toch stoer shirt vind ik, het doet mee een beetje denken aan die baseball vesten!
Deze is rood met wit maar je hebt hem ook in het grijs met zwart en blauw met wit en hij is €7,95





















Super leuk en precies mijn stijl denk dat ik deze binnenkort ga kopen!
In het roze en het zwart dus en nu €9,95


















Lekker warme sweater, leuk voor bijvoorbeeld in de Lente als jas of als je het gewoon heeel koud hebt!
In nog veeeeel meer kleuren en hij kost €24,95


















Gekleurde broeken, dat wordt helemaal in. Niet alles vindt ik leuk maar deze kleur wel super!
Je hebt ze ook in veeel meer kleuren en deze broek kost €19,95



















Stoer leren jack, geen idee of het me staat maar echt superleuk
Deze is alleen in het bruin en hij is €39.95


















Dit vindt ik zelf echt een superleuke outfit en dit wil ik ook zeker dragen in de zomer!
Deze blazer is €39.95



















Deze leuke sweatpants, of korte joggingbroek.
Hij is ook in het zwart en is €14,95


















Dan deze leuke gezellige pyjamabroek, moet nog steeds een lekkere warme maar ook leuke pyjamabroek hebben, deze vindt ik erg leuk!
Je het deze ook in geruit en gewoon wit of licht blauw en deze is €14,95


















Superleuke tas, ook in het oranje. Vraag me alleen af of hij te groot is voor school, heeft iemand deze al? Laat het achter in de comments!
Ook in het oranje dus en €34,95


















Geweldige ring, echt deze wil ik zoo graag!
Deze is €4,95


















En last but not least deze onwijs schattige schoentjes!
Je hebt deze ook in blauw, rood, wit en zwart en ze zijn €9,95!

Dit was het! Hoop dat jullie het leuk vonden, laat een comment achter of mail ons xjustbeautyx@hotmail.com hoop dat jullie het leuk vonden!
Doeixoxo N

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo