maandag 9 januari 2012

Mijn Beauty Wishlist!

Haii,
Vandaag wil ik met jullie mijn Beauty Wishlist delen, hij is best lang. Eerst was hij nog best bescheiden maar ik liep een poosje geleden  met N in de stad en hij is gelijk veel langer geworden. Ik hoop dat jullie er inspiratie het op kunnen doen! Wil je meer weten lees dan verder.


Al de producten die op me Wishlist staan zijn duur, dus wil ik ze echt kopen dan moet ik nog flink sparen en dat is nou net wat ik niet kan!
Douglas: Ten eerste wil ik bij de Douglas het Clinique 3 stappen systeem! Ik denk dat veel van jullie het niet kennen! Ik leg het kort even uit: Het Clinique 3 stappen systeem is een systeem met 3 stappen die beloven je de perfecte gereinigde huid te geven, je hebt voor elk soort huid typen z'on doosje met drie Clinique producten. Je hebt 4 soorten huid typen. Ik zelf heb huidtype drie, dat is de gemengde huid. Het Clinique 3 stappen systeem kost 30,50 dan heb je niet de full-size producten maar een miniatuur formaat maar iets  groter dan dat.

Verder wil ik van de Douglas 2 mooie leuke Blond Amsterdam potten om in mijn vensterbank te zetten. In die potten kan ik dan wattenschijfjes doen en andere Beauty tools.
Ik wil graag een grote en een kleine pot, Een groot formaat kost 17,95 en een kleiner formaat 12,95.

Lush: Zoals jullie een tijdje geleden konden lezen, ben ik voor het eerst bij Lush geweest waar ik een paar producten had meegenomen. Na die ene keer dat ik er ben geweest wil ik er gelijk al veel meer van kopen. Daarom heb ik weer een paar dingentjes van lush op me Wishlist gezet. Ten eerste een hand en nagel riem créme dit kost 9.95 voor 50 gram. Het verzorgd je hand en je nagelriemen en je nagels. Ook wil ik heel graag een scrub van de Lush testen. De scrub zit meestal niet in een potje maar is een soort van zeep, wat je over je lichaam moet heen bewegen, de prijs ligt eraan hoeveel gram het is, en waar lush ook bekend om staat is zijn lekker zeep. Ik wil een heerlijk zeepje! De prijs van z'n zeepje ligt aan het gewicht maar volgens mij kost 100 gram iets van 4 à 5 euro.













Inglot: Sinds kort zit er in onze V&D een inglot. Toen ik in de V&D ging kijken was mijn eerste indruk toen ik het zag OMG OMG OMG OMG! Dit moet ik hebben, ik had gehoord dat je bij Inglot zelf een palette kan samenstellen, gek genoeg wil ik dat niet. Ik wil een mooie blush of één mooie nude oogschaduw kleur.  Ik heb totaal geen idee wat de prijzen daarvan zijn. Ik zag ze er niet bij staan.

MAC: Nog never ben ik bij MAC geweest en zonder het te kopen vindt ik het, het mooiste make-up merk. Mijn lijstje staat daarom erg vol. Om te beginnen bij: Een oogschaduw basis ik heb er nu een van essence waar ik tevreden mee ben, maar ik wil al zo lang een MAC oogschaduw basis zo mooi en het laat echt heel de dag je oogschaduw zitten wat die van essence niet doet. Een mooie concealer ik heb nu die van Catrice waar ik reuze tevreden mee ben, maar ik vind dat MAC die ook wel kan vervangen. Ook wil ik super graag een blush een mooi goed gepigmenteerde MAC blush.

Zo mooi! Ik heb besloten dat dat de eerste producten van MAC zijn die ik ga kopen.

Sabon: I love Sabon! Het zit sinds kort ook eentje bij ons in de stad. En ik wil daarvan heel graag een scrub proberen. Ze zijn niet erg goedkoop maar wel veel beter als een van de Drogisterij. En voor je prijs krijg je het zeker terug want je moet het maar 1 keer per week gebruiken. Één potje scrub van de sabon kost 20.- . Ik ben helemaal dol op de geru Vanilla en Cocusnoot. Ik ga er zeker voor sparen.

En als laatste wil ik een echte dikke Body shop Body Butter. Delicious.Ik koop er telkens een van de douglas of van de kruidvat gewoon heel budget koop ik ze. Ik moet dat niet meer doen want ik heb nou wel 10 van die potten staan. Terwijl ik gewoon 1 lekker geur wil die echt perfect is. Ik denk dat jullie al weten dat ze nu ook duo's hebben. Ik ga er zeker snel een duo kopen twee heerlijke body butters in één pot voor maar 14 euro. Dat vindt ik niet super duur.



Dit was mijn Wishlist nog veel te gaan in ieder geval! Heb je nog vragen over producten of gewoon waar je iets kan kopen of verkrijgen! Stel ze in de comments of stuur een Mail naar xjustbeautyx@hotmail.com!

Heb jij nog super producten op je wishlist?


xH

Gemaakt door: H

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo