zondag 15 april 2012

Mijn dagelijkse verzorging.

Haii ladies.

Vandaag ga ik jullie showen welke verzorging ik dagelijks of wekelijks gebruik.
Het is niet onwijs veel, maar genoeg voor mij om een gezonde huid te creëren.
Van sommig producten weet ik helaas niet waar ze vandaan komen maar, je kan altijd even googlen.
Let's started.



Een tijdje geleden schreef ik wat over het Clinique 3 stappen system.
Wauw, wat een geweldig product. De prijs is niet geweldig maar het gaat mij om de verzorging.
De laatste tijd heb ik onwijs slechte huid en door het 3 stappen system is het echt verbeterd.
In de eerste paar weken of dagen verslechterd je huid echt van de Clinique producten, maar naarmate je het gebruikt wend je huid er echt aan.










Stap 1: Is een Facewash, deze breng je aan op je gezicht, goed in masseren en was het daarna goed af.







Stap 1: De Facewash.

Stap 2 is een tonic: Deze breng ik aan op een wattenschijfje en breng het dan 1x over heel mijn gezicht aan, gebruik dit product niet teveel want er zit veel alcohol in en dat is slecht voor je huid.






Stap 2: Tonic


En tenslotte stap 3: Een hydraterende gel, breng een klein beetje tussen je vingers aan en verdeel het over heel je gezicht. Wauw dit is echt het geheim van de 3 stappen. Heerlijk!







Stap 3: Hydraterende gel.


Ik gebruik het 3 stappen systeem s'ochtends en s'avonds.

Hoe ik mijn gezichts make-up zoals foundation en blush eraf haal is met een product van lush, namelijk Ultra Bland. Ik had eigenlijk geen idee hoe het werkte maar naarmate je het gaat googelen en goed gaat lezen, dan kom je er zeker achter. De bedoeling is dat je het tussen je vingers verdeelde en dan over je hele gezicht verdeeld, daarna met een vochtig wattenschijfje de substantie van je gezicht verwijderd. Het belooft je huid ultra zacht achter te laten, en dat doet hij zeker.









Kwa créme créme wissel ik af. De ene keer als ik een vette huid heb gebruik ik de Essence my skin dagcréme met pomgranate, jammie jammie als ik een vette en pijnlijke huid heb, ik wissel deze créme af met één uit de glossbox namelijk de Dr.R.A Eckstein, de substantie hiervan is zo vet daarom gebruik ik alleen maar in tijden van een droge en pijnlijke huid. De créme bevat mandarijn en mandarijn is onwijs echt onwijs goed voor je huid. Ik ben dol op beide crémes nu ik ze heb kan ik zeker niet meer zonder.







Oké en als laatste gebruik ik elke week, een neusstrip van de action en van clearasil een 3-in-1 wash.














Neusstrips action.

Dit was mijn gezichts verzorging, nu ben ik ook benieuwd naar die van jullie!

Prijzen:

  1. Clinique 3 stappen systeem- €30,50,-
  2. Lush Ultra Bland- €10,-
  3. Essence My skin-€2,- à €3,-
  4. Dr.R.A Erckensteind - Zat in de glossybox geen idee wat de prijs is.
  5. Clearasil 3-in-1 wash - €4,85,-
  6. Neusstrips action - €0,69,-
Zijn er nog vragen stel ze via een reactie of stuur een mailtje naar ons via: xjustbeautyx@hotmail.com

Wat zijn jou verzorging producten?

XoxH




















































3 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien!
    Dat product van Lush wil ik ook eens proberen..
    Liefs, Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien, ik wil ook nog een keer die Clinique dingentjes. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo