zondag 15 april 2012

Hoe verzorg ik mijn nagels?

Hii girls,

Eindelijk ik heb even 10 minuten tijd.
Het leek me wel leuk om vandaag te laten zien hoe ik mijn nagels/handen verzorg.
Aangezien ik gister bij het Kruidvat even heb ingeslagen van de 1+1 actie op alle make-up.
Let's get started.




Allright, het eerste wat ik doe is mijn nagels knippen. Dit doe ik gewoon met een nagelschaartje van een drogisterij. Ik neem aan dat iedereen wel een nagelschaartje heeft!

Stap 1 is dus mijn nagels knippen. Als je mooie nagels wilt dan kan je gelijk door gaan naar stap 2.

Na het knippen van mijn nagels ga ik mijn nagels vijlen. Dit doe ik met de Essence 6 in 1 buffer vijl.
Deze vijl kocht ik gister voor 2 euro bij het Kruidvat.

De volgorde die ik toe pas op mijn nagels is.

  • shorten
  • file
  • adjust
  • clean
  • smooth
  • polish.

Deze volgorde word ook aangegeven op de vijl, maar je kan natuurlijk altijd je eigen volgorde toepassen.




Stap 2 is dus nagels vijlen, en het maakt niet uit welke vijl je gebruikt, maar ik vind deze vijl van essence onwijs fijn.

We gaan over naar stap 3, mijn nagelriemen verzorgen.

Ik verzorg mijn nagelriemen met één van de nagel producten van essence, namelijk de essence studio nails caring oil.

O my ... wat hou ik van dit spul. Het applicatoortje is een applicator voor een lipgloss. Deze olie breng je langs je nagelriemen aan en laat dat 5 à 10 minuten opzitten. Daarna haal je met een wattenschijfje de olie eraf. Door dit spul kan je ook heel goed je nagelriemen terug duwen. 













Stap 3: Is dus nagelriemen verzorgen/en terug duwen.

De volgende en voor mij bijna de laatste stap, is een verzorgen de of verhardende doorzichtige nagellak opbrengen. Van mij zelf heb ik al hele stevige nagels dus ik hoef dat niet. Ik breng gewoon een topcoat aan van Catrice te koop bij het kruidvat voor €2,50,- . Werkelijk dit spul is magisch.

 

Stap 4 is een nagelverharder/verzorgen of een topcoat aanbrengen.

Oké voor mij nu de laatste stap, ik breng een verzorgende handcréme aan. Ik kreeg deze hand créme in de valentijns glossybox en <3 wat een heerlijk spul is dat. Namelijk een KoH handcréme, het is wel een tester maar hij gaat totaal niet snel op. Ik breng deze créme over mijn nagelriemen die masseer ik dan lekker in. Daarna smeer ik heel mijn handen in.

 

Stap 4: Nagel- of handcréme opsmeren.

Dit was mijn nagel en hand verzorging. Misschien heb je er wat aan en kan je er wat mee, je kan het natuurlijk altijd aanvullen of helemaal omgooien en veranderen.

Prijzen producten:
-Nagelknipschaartje- Verschilt in prijs.
-Vijl- €2,- bij het kruidvat.
-Caring nail oil- €2,- bij het kruidvat
-Topcoat Catrice- €2,50 bij het kruidvat
-KoH handcréme- Ik heb een tester, de prijs weet ik dus niet ik weet wel waar je KoH kan kopen: De Douglas.

Vragen? Stel ze in de Comment of stuur een mailtje naar xjustbeautyx.blogspot.com

xoxH


1 opmerking:

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo