donderdag 16 februari 2012

Kruidvat Shoplog






Haaaai,
Ben ik weer! Ja wat was het druk op school en van alles!
Maar ik ben er weeer!
Even een mededeling:
We gaan nog maar 2x in de week schrijven. Het is er druk en kunnen niet elke dag schrijven. Soms meer maar we schrijven sowieso standaard 2x keer in de week.
Welke dagen weten we nog niet. Wat vinden jullie leuk?
kijk mee voor mijn shoplog!


Ennn: Ik heb geshopt, samen met H!
We hebben eventjes heel de kruidvat leeggekocht. Nouja ik wel. Heb nog nooit zo veel gekocht bij de
kruidvat ! Hier komt die:

Dove original Deo:
Ik vind hem heerlijk fris en een lekkere geur hebben.
Hij is €2,17.

















De Catrice Prime and Fine primer:
Ik vind hem erg fijn en gebruik hem best vaak onder mijn foundation!
Deze was €4,99











Essence i love stage eyeshadow base

Ik ben echt verrast over deze base, ik vind hem echt heel goed en ook een goede kleur!
Hij kost €2,49














Een pakketje met 3 sponsjes van NYC:
Dit pakketje kost €1,99


















Een Eyelinerstift van Catrice:
Hier moet ik nog even aan wennen, heeft iemand nog tips met aanbrengen?
Deze kostte €2,99













Een Foundation van Catrice:
Mijn schatje, haha nee maar serieus. Deze is echt heel fijn! Je hoeft hem niet eens af te poederen want hij is toch matt!
Deze is €6,49 wat ik echt enorm vind meevallen voor zo'n goede foundation!













Een Topcoat van Catrice:
Ik had nog een Topcoat nodig dus heb ik de quick & dry topcoat van Catrice gekocht!
Deze was €2,49




















Ook heb ik 3 schattige witte mandjes gekocht voor mijn makeupspulletjes, 3 voor 1 euro.

Dat was het weer! In totaal heb ik €24,60 uitgegeven, best veel vindt ik maar dat mag wel een keertje!
En de vraag van vandaag haha: Geef jij ook altijd zoveel geld uit  bij de kruidvat, en wat is jou favoriete product van de kruidvat? 


Dat was het weer hoop dat jullie het leuk vonden!
Doeii xoxo N

2 opmerkingen:

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo