maandag 6 februari 2012

Geweldige Films:

Haaai,
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik hou er van om trailer te kijken.
Is dat een rare eigenschap van mij? Vroeger zat ik middagenlang achter de computer trailers te kijken, heerlijk vond ik dat! En dan maakte ik altijd een heel lijstje met films die ik ooit nog wou kijken!
Hier deel ik een paar trailers die ik vaak keek en stiekem nog wel wil zien of nog nooit heb gezien.


Hahaha we beginnen met een geweldige film die ik zelfs nog in de bioscoop heb gezien, stiekem wil ik deze nog wel een keer zien haha.
Bratz the movie

Dan hebben we nog een paar feel good movies:
Friends with benefits















Bad Teacher


Crazy, Stupid Love
















Easy A
















No Strings Attached















Angus, Tongs and Perfect Snogging















Just go with it

Dramatische films:















The Last Song















One Day















Dear John















Remember Me















500 Days of Summer


Het zijn allemaal wel oude films maar ik vind dat juist leuk om allemaal weer een keer te kijken! Hoop dat jullie het leuk vonden!
Doeixoxo N

3 opmerkingen:

  1. Leuke films, ik heb ze bijna allemaal gezien haha :D En ik wil jullie best tips geven hoor, maar wat voor soort tips bedoel je? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je nog Tips hebt of ideeën voor de site. Wat je leuk vindt of wat je graag wilt zien, laat het weten!
      X

      Verwijderen
  2. Bad teacher wil ik ook heel graag nog eens zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo