woensdag 28 december 2011

Kruidvat Shoplog met N!

Haihai,

Ten eerste wilde ik Sorry zeggen dat ik al heel lang geen artikels heb gemaakt! Telkens had ik er geen tijd voor en geen puf, maarrr ik ga er weer lekker tegen aan. En dat begint met een Shoplog. Ik was dinsdag naar N gegaan en toen zijn we samen even naar het Kruidvat geweest. En toen stond daar de bak vol met 1,- en 2,50 spullen. Dat hebben wij nog nooit gehad en in andere shoplogs zie ik dat wel altijd. Ik heb daarom even een paar producten van Essence ingeslagen.

In de bak zaten ook nog oude Limeted Editions. Waaronder de 50's Girls Reloaded. Ik was die lijn misgelopen en dat vond ik erg jammer, maar echt heel de bak zat vol van deze limited edition. Ik heb 5 producten meegenomen.


                                                                               


Waaronder dit nagellakje. Nummer 02 Back To The 50's. Ik heb nog nooit echt de perfecte rood gevonden. En volgens mij heb ik dat nu wel gedaan. Vet goede pigmentatie en er is maar 1 laagje nodig en voor het echte betere resultaat 2 laagjes. In het potje zit 15ML dat is erg veel. Je kan er erg lang meedoen! Dit is geen miskoop het lakje was 1,- omdat het in de kortingsbak lag.

Ook heb ik dit lakje kunnen bemachtigen, Wauw Wauw Wauw. Op de foto komt hij een beetje verkeerd over, Het is namelijk een Grijs, Groen, Blauw tint. En op de camera komt hij over als helemaal blauw. Ook dit lakje was 1,- , en ook super goed gepigmenteerd. Er is 1 laagje nodig maar voor het echte mooie resultaat 2. Ik ben echt amezed over deze lakjes, want ik had echt niet verwacht dat ze het goed zouden doen.

En ook nog twee lipsticks. 
Links: Back to the 50's en Rechts: I'm sailing.
De pigmentatie van de rode kleur is super mooi, het is echt fel rood en makkelijk mat te maken. Het is een rode kleur die iedereen staat. De pigmentatie van de roze kleur is minder het is een oranje, oud roze tint. Super mooi, maar ik kom er toch altijd weer achter dat nude mij niet staat.
Deze Lipsticks waren beide 1,- per stuk.

En als laatste:
Heb ik een super mooie Duo kunnen vinden. Het zijn twee kleuren een witte Highliter en een mooie blauwe tint. De pigmentatie is niet super goed dat snap ik wel want het was helemaal niet duur, ik heb dit palletje voor 1,- kunnen krijgen. En ik vindt hem heel mooi.  



Ik was in totaal 5,- kwijt aan de 5 producten die ik heb gekocht, maar toen ik ging afrekenen was het ineens maar 4,- . En toen bleek het te zijn het tweede essence product voor de halve prijs. Helemaal niet duur voor 5 producten. Er zat dus korting op korting! Haha.

Zijn er nog vragen? Zet ze in de Comments of stuur ze naar xjustbeautyx@hotmail.com! 

Heb jij ook producten van de essence 50's Girls Reloaded? En wil je je mening van de producten met ons meedelen?

ByexH

Gemaakt door: H

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo