dinsdag 27 december 2011

Kerstcadeautjes:

Haaai,
Fijne kerst gehad? Veel cadeautjes gehad?
Wij hadden lootjes gedaan, wat je normaal altijd met sinterklaas doet. En we moesten voor elkaar allemaal spulletjes van €15 euro shoppen.



Dit heb ik gekregen:

  1. Chocolade chips
  2. Chocoladesticks om chocolademelk te maken. 
  3. Belgische chocolade
  4. Crack nagellakje Essence zilver
  5. Groen/ grijs Catrice nagellakje
  6. Body&Fruit Bodyscrub 
  7. Body&Fruit Bodybutter 

Ja, ik hoouuu van chocolade, wie joint de club?
Oke ik zal het even allemaal laten zien!

Chocolade Chips:
Korte review: Heeeerlijk, ik heb ze al op. Daarom geen foto, maar serieus dit wil ik vaker eten!
Goddelijk! Ik hou trouwens de middelste, maar die andere wil ik ook graag proberen!

















Chocoladestick:
Korte review: Je moet ze dus gewoon in warme melk doen en dan wordt het chocolademelk, ben benieuwd!  Ik heb ze eigenlijk nog niet geprobeerd, maar ze zien er echt heeeerlijk uit, en ik ben benieuwd!


















Belgische chocolade:
Korte review: HMMMMM, dit is echt mijn nieuwe verslaving! heeeeerlijk! Ik wil echt naar België en zo veeel mogelijk chocolade inkopen echt hier kan je me wakker voor maken!

















Crack nagellakje zilver:
Korte review: Ik crack nagellak sowieso leuk, maakt niet uit welke kleur. Maar zilver is inderdaad leuk, chic en toch mooi.













Groen/Grijs Catrice nagellakje:
Korte review: Hij heet Sir! yes, Sir! en ik vind hem wel mooi, een beetje legergroen,grijs. Supermooi en deze had ik nog niet!

















Body&Fruit Bodyscrub:
Korte review: Ik heb de Blueberry & Lychee, erg lekker. Ik had nog een scrub nodig. En deze vind ik erg goed, heerlijke geur ook.

















Body&Fruit Bodybutter:
Korte review: Ik ben altijd wel blij over deze lijn, ik vind de geuren heeerlijk! deze ook weer verschrikkelijk zoet maar je moet er van houden, ik hou ervan!













Ik hoop dat jullie dit leuk vonden. Als je nog ideeën of vragen hebt kan je het achterlaten in de comments of stuur een mailtje naar xjustbeautyx@hotmail.com.
Doeiixoxo N


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter vinden wij altijd leuk!
Xoxo